سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: نفرات حاضر در اردوی تیم ملی پیش از اینکه بنده هدایت تیم ملی را برعهده بگ
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
برای کمک به تکواندو آمده‌ام و دوست دارم همه ما را یاری کنند
مقانلو: ملی‌پوشان قبلا هم در لیگ شکست خورده بودند/ نباید به اردونشینان انرژی منفی بدهیم

سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: نفرات حاضر در اردوی تیم ملی پیش از اینکه بنده هدایت تیم ملی را برعهده بگیرم در لیگ شکست خورده بودند.

خبرگزاری فارس: مقانلو: ملی‌پوشان قبلا هم در لیگ شکست خورده بودند/ نباید به اردونشینان انرژی منفی بدهیم

  هفته سوم و چهارم دور برگشت لیگ برتر تکواندو در حالی روز دوشنبه به میزبانی باشگاه شهرداری ورامین برگزار شد که در پایان این رقابت‌ها، تعدادی از چهره‌های سرشناس تیم ملی شکست خوردند که این موضوع موج جدیدی از انتقادها را با خود به همراه داشت.

بیژن مقانلو سرمربی تیم ملی تکواندو ، در مورد این انتقادها، اظهار داشت: اسامی نفرات اردونشین از سوی فدراسیون جهانی اعلام شده و ما نیز آنها را بدون انتخابی به اردوها دعوت کرده‌ایم تا آنها را دوباره احیا کنیم. در واقع ما در یک عمل انجام شده قرار گرفتیم.

وی افزود: از یک طرف جوانان مستعد زیادی در لیگ برتر داریم که به دنبال مطرح شدن خودشان هستند و ما به همین دلیل 15 فروردین بین برترین‌های لیگ برتر و نقش جهان و مسابقات قهرمانی کشور انتخابی برگزار کنیم تا بهترین‌ها را در 6 وزن به اردوی تیم ملی دعوت کنیم. تصمیم داریم در هر وزن دو نفر را به اردوها دعوت کنیم تا در کنار المپیکی ها حضور داشته باشند.

سرمربی تیم ملی تکواندو در ادامه گفت:‌ ما برای مسابقات رسمی از بین بهترین‌ها که به اردوها دعوت خواهند شد و المپیکی‌ها نفرات برتر را به مسابقات برون ‌مرزی اعزام کنیم، اما برای مسابقاتی که جزو کسب سهمیه المپیک محسوب می‌شوند ناچاریم المپیکی‌ها را اعزام کنیم.

وی در مورد شکست ملی‌پوشان در مسابقات لیگ برتر روز دوشنبه گفت: نفراتی که روز دوشنبه در رقابت‌های لیگ برتر شکست خوردند قبل از اینکه بنده مسئولیت تیم ملی را بر عهده بگیرم نیز شکست‌هایی داشتند. من کارم را درست انجام می‌دهم، اما منتقدان یک مقدار باید به بازیکنان انرژی مثبت بدهند و نه انرژی منفی. چه بسا که ما با تضعیف روحیه این بازیکنان آنها را از دست بدهیم و دیگر جایگزینی برای اعزام به مسابقات گرند پری نداشته باشیم.

وی در پایان گفت: از دوستان توقع زیادی نداریم، اما می‌خواهم به ملی‌پوشان انرژی مثبت بدهند. فرزاد عبداللهی‌ها مدت‌ها از اردوی تیم ملی دور بوده‌اند و باید به آنها کمک کنیم تا دوباره به اوج آمادگی خود برسد. من برای کمک به تکواندو آمدم و امیدوارم در ادامه راه دوستان ما را کمک کنند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 339
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 339
بازدید ماه : 445
بازدید کل : 13140788
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7